2021рік
2020рік
Методичні рекомендації щодо викладання зарубіжної література у 2019/2020 н.р.
https://www.schoollife.org.ua/metodychni-rekomendatsiyi-shhodo-vykladannya-zarubizhnoyi-literatura-u-2019-2020-navchalnomu-rotsi/
2019 рік



2019 рік



Пісня про Роланда (Аудіокнига)
Методичні рекомендації щодо викладання зарубіжної літератури у 2018-2019н.р.
Програма для 5-9-х класів ЗНЗ
Наскрізні
лінії у вивченні зарубіжної літератури
Наскрізна
лінія «Екологічна
безпека та сталий розвиток» (НЛ-1)
Загальна
мета
Формування
в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості задля
збереження й захисту довкілля.
5-7
класи
Розкриття
взаємозв’язків людини і навколишнього середовища в процесі вивчення творів у
рубриці «Природа і людина».
8-9
класи
Усвідомлення
краси природи, її благотворного впливу на людину, розкриття значення образного
слова для висловлення емоцій та почуттів, розуміння образу природи.
Наскрізна
лінія «Громадянська
відповідальність (НЛ-2)
Загальна
мета
Формування
відповідального члена громади та суспільства, що розуміє принципи і механізми
функціонування суспільства, а також – виховання національно свідомої
особистості, яка спи-рається у своїй діяльності на культурні традиції і вектори
розвитку суспільства.
5-7
класи
Формування
здатності до ненасильницького розв’язання конфліктів.
8-9
класи
Осмислення
та захист особистих прав і прав інших людей, усвідомлення своєї ролі в
суспільстві і набуття умінь брати участь у процесі ухвалення рішень.
Наскрізна
лінія «Здоров’я
і безпека» (НЛ-3)
Загальна
мета
Формуваннявсебічно
розвиненого члена суспільства, здатного усвідомлювати пріоритетність здорового
способу життя, допомагати у формуванні безпечного здорового життєвого
середовища.
5-7
класи
Усвідомлення
переваг здорового способу життя та безпечної поведінки.
8-9
класи
Осмислення
причиново-наслідкових зв’язків між власними рішеннями та поведінкою, здоров’ям
та безпекою, набуття знань та умінь правильної поведінки в критичних та
небезпечних ситуаціях.
Наскрізна
лінія «Підприємливість
та фінансова грамотність» (НЛ-4)
Загальна
мета
Розуміння
практичних аспектів фінансових питань (заощадження, інвестування, запозичення,
страхування тощо); розвиток лідерських ініціатив, здатність успішно діяти в
технологічному швидкозмінному середовищі.
5-7
класи
Розуміння
ролі ініціативності та підприємливості в суспільстві для особистого кар’єрного
зростання.
8-9
класи
Осмислення
неординарності як важливої риси людини для її самореалізації в житті,
спонукання учнів до творчих рішень у процесі розв’язання проблем, усвідомлення
користі та необхідності спільної діяльності
Запровадження в начальній програмі для
5-9 класів наскрізних ліній «Екологічна безпека й сталий розвиток» (НЛ-1),
«Громадянська відповідальність» (НЛ-2), «Здоров’я і безпека» (НЛ-3)
й «Підприємливість і фінансова грамотність» (НЛ-4) сприятимуть
забезпеченню компетентнісного підходу в галузі викладання зарубіжної літератури
та розбудові Нової української школи. (МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ НА 2017-2018
Н.Р. Додаток до листа Міністерства освіти і науки
України від 09.08.2017 р. № 1/9-436)



















Коментарі
Дописати коментар