Зарубіжна література




2021рік


2020рік



Методичні рекомендації щодо викладання зарубіжної література у 2019/2020 н.р.

https://www.schoollife.org.ua/metodychni-rekomendatsiyi-shhodo-vykladannya-zarubizhnoyi-literatura-u-2019-2020-navchalnomu-rotsi/   
                                                           
                                                               2019 рік



        Пісня про Роланда (Аудіокнига)        


 Методичні рекомендації щодо викладання зарубіжної           літератури у 2018-2019н.р.




Програма для 5-9-х класів ЗНЗ



                                     Наскрізні лінії у вивченні зарубіжної літератури
Наскрізна лінія  «Екологічна безпека та сталий розвиток» (НЛ-1)
Загальна мета
Формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості задля збереження й захисту довкілля.
5-7 класи
Розкриття взаємозв’язків людини і навколишнього середовища в процесі вивчення творів у рубриці «Природа і людина».
8-9 класи
Усвідомлення краси природи, її благотворного впливу на людину, розкриття значення образного слова для висловлення емоцій та почуттів, розуміння образу природи.
Наскрізна лінія   «Громадянська відповідальність (НЛ-2)
Загальна мета
Формування відповідального члена громади та суспільства, що розуміє принципи і механізми функціонування суспільства, а також – виховання національно свідомої особистості, яка спи-рається у своїй діяльності на культурні традиції і вектори розвитку суспільства.
5-7 класи
Формування здатності до ненасильницького розв’язання конфліктів.
8-9 класи
Осмислення та захист особистих прав і прав інших людей, усвідомлення своєї ролі в суспільстві і набуття умінь брати участь у процесі ухвалення рішень.
Наскрізна лінія  «Здоров’я і безпека»  (НЛ-3)
Загальна мета
Формуваннявсебічно розвиненого члена суспільства, здатного усвідомлювати пріоритетність здорового способу життя, допомагати у формуванні безпечного здорового життєвого середовища.
5-7 класи
Усвідомлення переваг здорового способу життя та безпечної поведінки.
8-9 класи
Осмислення причиново-наслідкових зв’язків між власними рішеннями та поведінкою, здоров’ям та безпекою, набуття знань та умінь правильної поведінки в критичних та небезпечних ситуаціях.
Наскрізна лінія  «Підприємливість та фінансова грамотність»  (НЛ-4)
Загальна мета
Розуміння практичних аспектів фінансових питань (заощадження, інвестування, запозичення, страхування тощо); розвиток лідерських ініціатив, здатність успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі.
5-7 класи
Розуміння ролі ініціативності та підприємливості в суспільстві для особистого кар’єрного зростання.
8-9 класи
Осмислення неординарності як важливої риси людини для її самореалізації в житті, спонукання учнів до творчих рішень у процесі розв’язання проблем, усвідомлення користі та необхідності спільної діяльності
        Запровадження в начальній програмі для 5-9 класів наскрізних ліній «Екологічна безпека й сталий розвиток» (НЛ-1), «Громадянська відповідальність» (НЛ-2), «Здоров’я і безпека» (НЛ-3) й «Підприємливість і фінансова грамотність» (НЛ-4) сприятимуть забезпеченню компетентнісного підходу в галузі викладання зарубіжної літератури та розбудові Нової української школи. (МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ НА 2017-2018 Н.Р. Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 09.08.2017 р. № 1/9-436)







Коментарі